Reklam layihamları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi dâhilin, sert çok bileğişçilikkeni kullanmaktadır. Değişici derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, sefahat, yüksek dirim standartları, rahatlık, karşı, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Parçalanmamış bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın alma davranışını göstermelerini elde etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai erek, her ahit daha okkalı satış olmakla bile, umumiyetle, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara tercih edilmesini elde etmek olabilmektedir. Bunlarla bile, firmaların toplumsal uhde namına veya kendileriyle ilgili çıhun rastgele bir düşünceyi korumak veya reddetmek namına binalabilmektedir. Parçalanmamış bunların tasar çizimı binalırken, en okkalı önem taşıyan konu, inandırıcı bir şekilde işçiliklenmesidir. Birtakım reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakım konusundan dolayı, kimi işçiliklenme biçiminden dolayı, kimi bile seçilen tasar çizim kabilinden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, kimi ahit kullanılan oyuncuların sosyete içerisinde malik evetğu konumla ilgili olabilirken kimi ahit muhaliflıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Katlıklı diyaloglarla örülen layihamların kandırma etmekten ırak olmasının bir öbür nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere bakarak daha azca kandırma edicidir. Görüntülerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin görev aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. özge türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir ağırlık unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. özge bir ifadeyle, daha zahmetlilü bir ağırlık yaratabilmek dâhilin, reklamlarda kullanılan hezel, matrak haller, yüksek dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, tayflerin evetğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda savünü ettiğimiz ağırlık unsurları aslında sevap seçilmektedir. Fakat burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla bile, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Amma genel olarak reklamlar inandırıcı edinmek zorundadır. Bunun birlikte sükselı bir reklam kurmanın esas kuralı erek kesime seslenme buyurmak, bu erek kitle ile empati kurarak kampanya yapmak makro üleş sahibidir. Böylelikle erek kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).