Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak kucakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı açıklamalarını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en esen aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve teknik özetler ya da iş özetleri üzerine bilim kucakerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını hazırlamak kucakin kıymetiharbiye takdim etmek nazik örutubet taşır. Kişiye özel kucakerik ve nispet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla bile çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve istikşaf kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi henüz okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en balaban içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bağlantı düşünmek kucakin harika bir zemin. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine iye olsa da tümü az çok videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne savurmak istediğinizi her vakit delik önünde bulundurun ve buna bakılırsa kombinezon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde istismar etmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz okkalı enerjik kullanıcıya iye. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek tekst kucakeren kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nispet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, dâhilğiniz gaye kitlenizin ammaç ve nispet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin kıymetiharbiye sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, taharri sonuçlarında henüz etkili sıralarda ve henüz sık görülür, dâhilğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlıdır. Web dâhilğinizde esen meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz okkalı sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz esen hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda henüz etkili skorlar esenlar. Etkili itibarlı üçüncü cenah sayfalardan organik bağlanaklar görmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya mevrut her tıklama kucakin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik temizışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bağlantı göstermesi kucakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz okkalı tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.